Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
ferrarif108.03.2026 07:27
Ferrari se je veliko bolje pokazal na dirki kot včeraj, škoda da niso Leclercu dodelili enake strategije kot mercedesoma. Bi bil morda višje na stopničkah.
paulista08.03.2026 07:34
Leclerk ni material za prvaka..... dedek Hamilton je hitrejsi v dirkah...
david11208.03.2026 07:35
Ce bi bila malo daljsa ciljna ravnina bi lahko prisla oba pred mercedesa na startu…tko da naj delajo na dirki na kvalifikacijah…dns jih je malo taktika pokopala ….treba cimprej usposobit zadnje krilcee
Neobremenjen08.03.2026 07:38
Ferrari je sam sebi spet najhujši sovražnik. Pa kje oni pobirajo stratege? V taki situaciji greš na ziher in enega dirkača daš na menjavo gum, drugega pustiš zunaj. No letos imata vsaj avto s katerima bosta lažje kompenzirala naumnosti iz komandnega pulta.
david11208.03.2026 07:38
Se bojim da je mercedes ze pred startom zaprl pipico…sam tega ne moremo nikol vedet
zoki08.03.2026 07:39
Če ji ne bi Charles zadrževal prve kroge bi samo 4-je bili v istem krogu na cilju :)
paulista08.03.2026 07:43
Leclerk ni material za prvaka..... dedek Hamilton je hitrejsi v dirkah...
david11208.03.2026 07:50
Ce se bo izkazal mercedes kot zmagovalen bi bil hamilton v njenemu letos prvak
paulista08.03.2026 08:42
Preveč elektronike spet, management baterije v večini uravnava softwer, vceraj v q2 se je Ferrari Hamiltona dobesedno ustavil po vijolicastem prvem sektorju.... v dirki ima ilegalni Mercedes sicer manjšo prednost kot v kvalifikacijah...bomo videli kaj bo na naslednji dirki
rovokopac08.03.2026 08:44
Za VW je to zmaga, da jim je že na prvi dirki uspelo priti do točk.
hubertfast08.03.2026 08:55
Če se je Ferrari ustrašil in Leclerca pustil zunaj naj pač vodi dirko, so pa za vsak slučaj pustili še Lewisa, da pa ne bi potem sluičajno to bila boljša taktika in bi prejhitel Čarlija. Le-ta pa bi potem bentil nazaj, zakaj niso še njega poklicali na menjavo. Ali pa so se enostavno držali plana A, pa tudi če pade toča.
Tinito08.03.2026 08:58
Se vidi lepo razliko med nemškim in ameriškim inženiringom..... Audi že na prvi dirki do točk, Caddilack kot ameriško orožje: neučinkovit..
macolar08.03.2026 09:02
Tinito, Cadillac je zaradi mučkanja FIE imel le nekaj mesecev da je skupaj sestavil dirkalnik. V bistvu jim je uspel pravi mali čudež. Totalni polom je Aston oz. Honda.
xrenaultx08.03.2026 09:13
@Tinito, no pretiravati pa ti res ni potrebno. Cadillack je novo moštvo. Audi pa je moštvo kupilo. In pa še to, FIA je komaj novembra 2024, potrdila, da bo 11 moštvo. In če ne veš, je uradna potrditev bila komaj marca 2025. To pomeni 1 leto nazaj. Audi je pa delal na motorju že skoraj 4 leta, ostalo je pa kupil. Sramota je pa honda, ki je uspela zasrati še en motor.
Ark08.03.2026 09:33
Aston Martin & Honda...pa še piko na i Alonso..????????
ferrarif108.03.2026 10:12
Ubogi Alonso!
WrongWorld08.03.2026 11:43
moram reči da sem do prvih postankov res užival v gledanju kako se george in čarli prehitevata, zadaj je pa lojzetu komaj uspelo se jima približat, to bo vsekakor še zanimivo kako se bo to obneslo pri višjih temperaturah.
F1_tom08.03.2026 12:08
Pravkar sem videl en video, kjer je Russel imel jump start. Me zanima, a se bo to kaj gledalo
aichi08.03.2026 15:16
Piši na FIA, da so slepi :)
Znoris08.03.2026 15:27
Ta nova pravila za samo dogajanje niti niso toliko napačna, ampak ko pa slišiš, da dirkač pred ovinkom spušča gas in vstopa v ovinek, kot da dela dela krog za ogrevanje je pa čist mimo. Po ravnem se zna vsaka stara mama hitro peljati. Tu bo treba nekaj nujno spremenit, ker par let gledat to žalost pa res ne vem če ima smisel.
Presern08.03.2026 15:36
Paulista ti pa si en....take dvoboje ko je Čarli uprizarjal z Georgom si lahko samo zelimo...za v nadaljevanju pa jim je zal mal zmanjkalo...skratka, bob oz cvetka tedna!
skrivo08.03.2026 15:57
Zaenkrat kaže, da je MB številka 1, Ferrari pa številka 2, potem pa nekaj časa nobenega. Upam, da se med sezono še kdo vmeša v boje za zmago. Drgač pa sem ob začetnem skepticizmu glede novih pravil, dejansko presenečen nad efektom...če bo kdo hitrejši, bo letoš še lažje prehitel tistega pred njim, a bo moral paziti, da ga ne prehiti nazaj. Sploh ne vem če si lahko gledalci kaj boljšega želimo; če bi bili avti enostavni samo z mašino in brez DRS ali boosta, bi gledali le in zgolj "vlakec"!
xrenaultx08.03.2026 16:45
@Presern, jaz pa v teh umetnih prehitevanjih ne vidim nič zanimivega. Upam, da se čim prej zmenijo in zamenjajo motorje, kot so že omenjali. Ker tole ni formula 1. Potem pa naj dajo tistemu, ki je zadaj 100 konjev več kot tistemu spredaj, pa boš na vsaki ravnini imel drugega spredaj. Toda kaj to želiš?
Neobremenjen08.03.2026 17:37
Predvsem bi to moral biti šport. Šov bi moral biti drugotnega pomena. Sedaj pa vsako leto s pravili povečujejo šov na račun športa. To je narobe.
Presern08.03.2026 18:59
Xrenaultx...ne vem, spremlam F1 ze 30 let, pa se spominjam ko sem 25 krogov cakal da se je kdo prehitel...vedno je lahko bolje ja...in tudi slabse. Kako je Čarli prehiteval po zunanji umazani strani, to mors met jajca! Pa baterije gor ali dol...sicer pa, dajte se ze 1x sprijaznit, da casi Senn in Schumijev ter 12 valjnikov so mimo! Zal...js sem se vsaj sprijaznil.
macolar08.03.2026 19:31
Iskreno rajši gledam 25 krogov kjer se dva dirkača preganjata en za drugim in oba na robu, kot pa tole ko na eni ravnini dirkača trikrat izmenjata pozicijo ker imata vmes malo več/malo manj elektrike za pomoč. Tole danes je bila iskreno rečeno navadna blamaža. Tudi štart je bil patetičen. Če ne bi Colapinto imel tako vrhunskih refleksov, bi se lahko zgodilo da bi doniral stopala v Lawsonov zadek... Še par dni nazaj je bilo stokanje na račun štartne procedure, pa smo imeli kljub spremembi pravil štarta že skoraj tragedijo.
xrenaultx08.03.2026 19:39
@Presern, ja kakšno prehitevanje po zunanji umazani strani je to, če pa drug dirkalnik skoraj stoji, ker nima več baterije. To je tako, kot, da bi lani pisal kako vrhunsko prehitevanje, ker je voznik prehitel drugega, ki je imel težave z motorjem. To ni nobeno prehitevanje temveč vožnja mimo. In za naslednje omenjajo V10 motorje. In upam, da pridejo čim prej in čim bolj skrajšajo tole umetno F1.
kimikaze08.03.2026 19:39
MB očitno odločno vodilni, RB pa verjetno bližje Ferrariju, kot slednji Mercedesu.
xrenaultx08.03.2026 19:40
In ne, ravno zaradi baterij, ne rabiš imeti nobenih "jajc", da greš v tako prehitevanje. Ker je razlika v hitrosti ogromna.
paulista08.03.2026 20:47
Zanimivo Verstapen ni mogel prehiteti Landa na koncu z novejšimi gumami...škoda za Hadarja...vedno se nekaj zgodi z 2. RB...
Mansell08.03.2026 22:48
To ni več f1.
ripmork08.03.2026 22:54
Pestro dogajanje v prvi polovici, pa presenetljivo brez kakega trčenja v prvem krogu (Colapinto mojstrsko rešil). Če bomo kljub mercedesovi premoči gledali borbe med srebrnimi, rdečimi pa biki, bo fajn. Btw: ni nihče opazil, da je Alonso v prvem kaotičnem krogu prilezel do odličnega desetega mesta? Ga je pol "GP3 engine" sicer žal nazaj držal in je sčasoma izgubil vsa mesta (do končanja dirke).
Presern09.03.2026 00:17
Vas je tu gor kar nekaj stalnih jamracev. Se spomnim kak halo ste gnali cez DRS, zdaj pa spet...se spomnim Mihelica in dirk v vlakcu. Pa lepo vas prosim,hahaha...Kr neki vas pa tut ze 10 let oblublja, da to ne boste vec spremljali...haha. Ne sam to, se najbolj vneto potem komentirate po vseh moznih portalih. Heh. In o kaki tragediji tumbas macolar??? Ce bi se mu u rit zakantal bi ostal brez nog? Lepo te prosim...In avti so ze pred 30 leti obstali na startu iz razlicnih razlogov, a zdaj je to pa tragedija...svasta...svasta....
soling09.03.2026 07:00
Lahko gledamo nostalgično na f1, razvoj pa gre svojo pot. Sem navdušen voznik el. avtomobila. Ne pogrešam smradu in ropota. Prav je, da razvoj in napredek v F1 koristi tudi pri izdelavi komeracialnih avtomobilov, da je to znanje uporabno. Moj praded je bil skeptik, ko so prišli avtomobili in je trdil, da se bo ker s konjsko vprego naprej vozil...hahaha
Makaronarr09.03.2026 07:22
Soling...za taksne kot si ti obstaja Formula E.
Znoris09.03.2026 07:57
Ena zadeva in sicer, ko se gre za primerjavo cestnega avtomobila. Razumem to z baterijo in hibridi pa polnjenje itd.. Naj mi nekdo obrazloži, ko zjutraj zamujam v službo, a bom zdaj po novem počasi vozil pred ovinkom in skozi ovinek, da bom imel dovolj baterije, da sploh pridem do službe?
Advokat09.03.2026 08:55
Znoris@ predvsem po predpisih.
RenaultF109.03.2026 09:01
PA dejte nehat jamrat, dirka zanimiva kot že dolgo ne, en kup prehitevanj, kar so obljubljali že z DRS pa se ni zgodilo. Sem pa prepričan da bodo razlike vedno manjše ker se bodo tudi dirkači naučili uporabljati vse nove zadeve in ravnati z energijo. Merc in Ferrari sta kar skupaj, ostali pa se mi zdi da že kar precej zaostajajo, je pa tudi res da bodo zadeve tekom leta postajale bolj podobne. Edino AM je očitno zgubljen v svojih problemih, upam da Hodna čim prej reši težave pa da vidimo ves potencial Neweyeve nove stvaritve... Sicer osebno pogrešam stare dirke (V12 V10 to je bilo res za vsa čutila) ampak, kot je nekdo rekel, časi se spreminjajo in tudi dinozavri se moramo prilagoditi ali bomo izumrli :).
Msport209.03.2026 09:18
Imel sem nedeljski odklop, prvi občutki po dirki pa kot po pričakovanjih. Marketing je boss F1 (Bernie E. je bil iz drugega planeta, se danes zdi)... Ta F1 je za mlado generacijo (glej članek o sponzorstvih)- za tretji zaslon, ki se vrti v ozadju, medtem ko drk*** telefon in ostalo- verjetno netflix. Žalujočim ostalim pa ostane frustracija, ko gledamo "vožnja mimo, namesto pravih prehitevanj" (bravo, dober opis...), namesto, da se loči zrnja od plevela. Rajši vidim vlak in drzen manever, kot to, da dobiš boost in si mimo. Potemj je bolj zanimivo gledati avtocesto na nadvozu. Je pa škodljivo za dihala.
Makaronarr09.03.2026 09:39
Prehitevanja po ravninah so ze prej bila dolgocasna, zdaj pa sploh, z nekim "overtake boostom"...v ovinkih prakticno ni prehitevanj, saj vsi peljejo ovinke zelo pocasi ker si tam polnijo baterije, ze veliko pred zaviranjem spustijo plin...ZEH...
soling09.03.2026 10:11
Dokler imajo vsi na voljo boost, prej so imeli kers... Pozabte na V12, V10. Sem bil na dirki - govorim za 15 let in več nazaj. Bi si moral, pa nisem dal čepov v ušesa, seveda spil kakšno pivo prej in užival v hrupu z veliko začetnico. Sem fasov neke vrste akustično travmo, da mi je do doma šumelo v ušesih in nisem slišal svojih korakov pri hoji z dirkališča.
Senna4Ever09.03.2026 12:57
Se samo strinjam z vsemi, ki pravite da to ni več to kar bi F1 morala biti. Lift & coast vožnja ne spada v kraljico motošportov. Tudi ta umetna prehitevanja, ko na eni ravni najprej Russell z lahkoto prehiti Leclerca in mu na drugi ravnini ta z enako lahkoto vrne, ne to ni to. To je kar neki..
newsman09.03.2026 13:36
Samo še manjka, da uvedejo ob stezi odseke, kjer bi si lahko dirkači na induktivni način na hitro dodatno napolnili baterijo - mislim da nekaj podobnega obstaja v FE, ker tega sranja ne spremljam.
xrenaultx09.03.2026 17:51
@RenaultF1, to niso nobene prehitevanj. Rajši vidim eno pravo prehitevanje, kot pa 10 vožnje mimo drugega. To je tako, kot da bi užival, ko voznik prehiti drugega za en krog.
xrenaultx09.03.2026 17:56
@soling, med KERS, DRS in sedaj je ogromna razlika. Prej se je voznik lahko branil, sedaj pa se drugi samo zapelje mimo. Sedaj sploh ne bo več poznega zaviranja... V glavnem to ni F1. Saj imate že FE, ki pa tako ni gledljiva.
RenaultF110.03.2026 05:58
@xreno jaz sem se že pred 20 leti sprijaznil da je f1 samo šov, ker sicer ne bi bilo mogoče pet zaporednih naslovov osvojiti… in po tistem se je to samo potrjevalo. Sedaj pa ko to veš je jasno da nima smisla vlakce gledat, a ne ? To da so trenutno prevelike razlike se strinjam. Tudi pravila bo treba prilagoditi da bo manj umetno prehitevanje. Za drs so tudi vsi bentili in na koncu ko se moštva približajo med seboj je bilo ok. Prva dirka je imela vse kar tak spektakel mora meti, prehitevanj, okvare, nesreče in napake dirkačev. Samo še mirsad je manjkal.
Senna4Ever10.03.2026 08:41
Ampak ravno ta "prehitevanja" niso bila prehitevanja, v tem je ves catch. To je res kot en Mario kart. Pravoverni privrženci F1 tega načina ne bomo nikoli sprejeli, če ne bodo nekaj ukrenili pri pravilih. Bo pa to verjetno ok za kake Z-jevce ali pa še mlajše, ki danes nimajo več obstanka in koncentracije, da bi nekaj gledali dlje časa in ki so vzporedno še na kakem tik-toku ter netflixu obenem..
Advokat10.03.2026 09:15
xrenaultx@ že dolgo se dirkači kaj prida ne morejo branit. Poglej si posnetke obdobja ko je dirkal Senna. Zaradi svojega branjenja je postal legenda, če bi Senna dirkal danes, ali v vseh teh letih odkar je DRS in se ne sme zapirati po dirkališču, bi ga vsak ki bi imel hiter dirkalnik, prehitel.
Advokat10.03.2026 09:16
xrenaultx@ že dolgo se dirkači kaj prida ne morejo branit. Poglej si posnetke obdobja ko je dirkal Senna. Zaradi svojega branjenja je postal legenda, če bi Senna dirkal danes, ali v vseh teh letih odkar je DRS in se ne sme zapirati po dirkališču, bi ga vsak ki bi imel hiter dirkalnik, prehitel.
soling11.03.2026 20:15
Skoraj vsem motornim proizvajalcem je v interesu, da se uporabljajo tehnologije, ki jih bodo s časom uporabljali v komercialne namene v svojih seriskih avtomobilih, ki jih izdelujejo. Seveda to je nek smisel. Forsirati V12, V10 motorje je nesmiselno. Ker razvoj ne gre v to smer. Se strinjam, da zvok je bil navdušujoč, vse ostalo poraba, izpust, hitrost, varnost pa so za muzej. Že V6 motorji z elektrićnim delom so dosegali mnogo boljše specifikacije, čeprav z zvokom kavnega mlinčka.
macolar11.03.2026 22:14
Tale komentar na youtubu, ki je moderna priredba znane Sennine izjave je zlata vreden in v bistvu povsem povzame letošnje stanje: If you don't go for the *lift and coast to optimise battery recovery*, you're no longer a racing driver. (@Nick-mt4wk)
Večina nas pozna originalno izjavo.